Σελίδες

Παρασκευή 4 Ιουνίου 2010

diafores

sta mathia mou den pisteva sta aftia mou pou s akoune
oniro fenete palio pali ksanathoroune

oniro ise ke egines pantotinos kaimos mou
den to pistevo pos mpori na se thoro ompros mou

apo tan s onireftika proti fora thimoume
tharo pos den metapnisa ki akomi pos kimoume

ne i pragmatikotita ap t oniro apexi
mono stsi dinates kardies o erontas antexi

panta tsi dinates kardies ithela n agapiso
ma i mira mou me dikase esena na gnoriso

de me pirazi mathima pou pira akomi ena
den tin xarizoun tin kardia kera mou ston kathena

ta mathia mou vourkonoune sa grafo sto xarti sou
ma xano ke ta logia mou otan vretho mazi sou

xronous gia to xatiri sou exo afierosi
ma den xriazete ksana gia tha m apoteliosi

den thelo mplio ti porta mou na tin ksanaxtipisis
a thes gia mia vradia allou agapi na gnorisis

ton erota pou pistepsa pos stelni o thios gia mena
pote den thelo na ton do komatia kamomena

s ena xarti apofasisa na grapso oti xi i skepsi
ma trexoune ta mathia mou ke to xoune mouskepsi

mouskema kano to xarti pou grafo na apomini
ke sti igia tzi to krasi to pino ma me pini

den to pistevo i kardia tora na me prodosi
meta apo xronous polema pali na me stavrosi.

An sou me aparetitos valeme sti kardia sou
ke oxi ap ipoxreosi na me kratas konta sou

apenanti mou mi vrethi athropos pou na niosi
gia mena ipoxreosi ke theli na plerosi.

kala pernas ke xerome kako sou de girevo
sinithisa sti zisi mou dixos sou na porevo.

Ekino pou xis sigouro prepi ntou na alaksi
mprosta na pai ke pote piso na mi kitaksi

axi ke gianta alakse pos xalase i zisi
to ema theli na thori ke oxi na kinigisi

Aftos pou ine sigoura sta dixtia sou mplegmenos
den se pirazi zontanos ine gi pothamenos

aresi sou na kinigas de gevese kinigi
o sa nto kati pontiko pou arpazi ke ton pnigi

theli to ema mou na di gi afti n anavlizi
ke to maxeri tzi meta apano mou skoupizi

pou ne ekinoi oi kinigoi me veloi ke me toksa
de kinigousane polla ma kinigousan doksa.

San ton kalo to toksefti karfoni mou ta veli
ma de zita to thima tis mono to ema theli.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου