Σελίδες

Παρασκευή 4 Ιουνίου 2010

to oniro

Ezisa ekino t oniro pou xronous perimeno
ki as mi mou vgike akrivos os to ksedialimeno

pantotines pomenoune oi agapes oi megales
oi xronoi de tzi fthiroune oute ane rthoun kiales

I agapi i pantotini me dakri anathremeni
os ki an ta fernoun oi keroi pantotini pomeni

ipe t anthopou o theos mi agapi na dialeksi
ma ston kalo ke na xathi tin proti tha tou pepsi

tin proti agapi den mpori o xronos na ksevapsi
oses xiliades xromata pano tzi ki as petaksi

tin proti agapi den ksexno ki as giname dio filoi
panta tha thelo to fili pou mou xrosta sta xiloi

oi alloi mas parakinoun ziste ton erota sas
mi fisete palies fothies na kene tin kardia sas

omos emis palepsame ke ipame san filoi
na mi pnigoumene pote os pnigounte oi skiloi

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου